niedziela, 7 sierpnia 2016

Mój styl.

Uwielbiam "shabby chic". 
Właściwie od niedawna, a dokładnie od kiedy zaczęłam pracować w kwiaciarni jako florystka. 
Do tej pory wszelkie prace w domu sprowadzały się do odgruzowywania i doprowadzania do stanu używalności poszczególnych pokoi. Nie zastanawiałam się w jakim stylu mają być. Cieszyłąm się z samego faktu, że da się do nich wejść;)
 Kiedy zmieniłam pracę, zaczęłam szukać pomysłu na "Nasze Gniazdko'' ;)


Wystrój, akcesoria, do tej pory jestem zakochana w stylu dominującym w Naszej Kwiaciarni.
To rustykalne mebelki, poprzecierane, eleganckie, ale i ciekawe dodatki.

No i wybrałam. Nowoczesne wyposażenie, po pierwsze odpowiednio kosztuje, po drugie nie pasuje do starego, drewnianego domu. 
Za to meble odnowione własnoręcznie, styl shabby, to jest to co mogę na chwilę obecną potwierdzic, co pasuje do Naszego Domu.


  
(a to taka mała zapowiedź, część mojej salono-kuchni)

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia wpisów. K.Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz